Rodzaje zajęć

NAZWA OPIS DLA KOGO
Joga relaksacyjna – prowadząca Irmina Sętowska
Joga Relaksacyjna to praktyka bazująca na Hatha Jodze w połączeniu z technikami relaksacyjnymi. Długi czas pozostawiania w poszczególnych asanach, pozawala na pełniejsze otwieranie ciała z koncentracją na chwili obecnej. Dzięki ćwiczeniom oddechowym, które płyną w harmonii z pracą ciała, możemy wyciszyć męczący potok myśli, odpocząć fizycznie, głęboko zrelaksować się i rozluźnić.

Dla osób na każdym etapie praktyki, zarówno dla zaawansowanych, jak i dopiero rozpoczynających przygodę z jogą.

DEEPWORK® – prowadząca Ola Kijeńska-Knop

DEEPWORK to trening, unikatowy, zupełnie inny od wszystkiego co powstało dotychczas. Prosty, funkcjonalny, holistyczny. Jest doskonale skomponowany pod każdym względem. Ruch, energia, muzyka – te wszystkie elementy są tu kompletne. DEEPWORK to synergia sił polarnych Yin i Yang. Jedna nie może istnieć bez drugiej. W tym treningu są w równowadze. DEEPWORK pomoże Ci zbudować siłę, uwolnić emocje i wyjść poza granice swoich możliwości na własnych warunkach. Twoje ciało, umysł i dusza pozostaną w równowadze i jednocześnie dostajesz turbo doładowanie energetyczne.

Dla każdego bez wyjątku ponieważ każdy może wybrać wariant i swoje tempo wykonywania ćwiczeń.

Balans Joga – prowadząca Agnieszka Tatarowicz

Balans Joga to praktyka dedykowane są dla osób, które:

– miały już doświadczenie z podstawami jogi i potrzebują czegoś więcej,

– jogę traktują jak zestaw ćwiczeń fizycznych,

– chcą pracować z ciałem zwiększając jego mobilność, stabilność oraz siłę mięśni,

– chcą przełamać swoje granice.

Po rozgrzaniu ciała i jego przygotowaniu do praktyki, odbywa się nauka asan bazujących na równowadze, balansie ciała i pozycjach odwróconych.

Dla każdego kto chce pogłębiać swoje fizyczne zasoby w jodze.

Joga intergalna – prowadząca Justyna Kosmala

Jogini twierdzą, że człowiek nie narodził się tylko po to, by cierpieć, chorować i w końcu umrzeć. Cel życia ludzkiego jest dużo bardziej wzniosły. Duchowe poszukiwania sensu życia wymagają jednak bystrego umysłu i silnej woli, a ich podstawą jest zdrowe ciało i umysł.

Joga Integralna to sztuka łączenia różnych sposobów pracy z ciałem i umysłem w zależności od potrzeb i uwarunkowań ucznia. Dlatego w intensywnej praktyce połączymy znane już style jogi tak, aby praktyka była zgodna z faktycznymi możliwościami i potencjałem, ale również w pełni szanując „wewnętrzna przestrzeń” jaka danego dnia czuje osoba ćwicząca.

Dla każdego kto chce poznać różne ścieżki jogi.

Joga kundalini – prowadząca Ula Jedlińska

To kompletny system pracujący na wszystkich poziomach: mentalnym, fizycznym i duchowym. Pomaga usunąć blokady, przywraca równowagę na wszystkich poziomach, harmonizuje układ nerwowy i hormonalny. Pomaga pozbyć się stresu, daje równowagę i jest odpowiedzią na wszystkie cielesne i mentalne cierpienia i kłopoty.

Joga kundalini to metoda przeznaczona praktycznie dla wszystkich. Choć joga kojarzy nam się zwykle z pozycjami ciała, które są niemalże niemożliwe do wykonania, w rzeczywistości może ją uprawiać nawet osoba o słabej kondycji fizycznej, wykonując ćwiczenia tylko w takim stopniu, na jaki na ten moment pozwala organizm.

Joga dla dojrzałych – prowadząca Ania Wojtal
Joga dla dojrzałych, to zajęcia dostosowane specjalnie do potrzeb i możliwości osób starszych.
Dużą uwagę przykłada się do przywracania ruchomości stawom, wzmacniania oraz rozciągania mięśni, a także poprawy koordynacji ruchowej.
Proponowane podczas zajęć asany nie są trudne i skomplikowane, nie forsują nadmiernie ciała i nie wymagają dużego wysiłku fizycznego.
Praktyka przynosi niezwykle korzystne efekty, podnosząc sprawność fizyczną:
wzmacnia i rozciąga mięśnie a także przywraca naturalną ruchomość w stawach,
przywraca równowagę statyczną,
minimalizuje bóle pleców i wzmacnia je,
poprawia krążenie krwi,
stymuluje pracę układu odpornościowego,
jak i psychiczną:
poprawia pamięć i koncentrację,
zmniejsza poziom stresu,
relaksuje,
działa na kłopoty ze snem,
zapobiega depresji.

Ta praktyka jest dla osób dojrzałych.

Hatha joga – prowadząca Weronika Gawrys, Irmina Sętowska i Kornelia Mermer

System pracy z ciałem oparty na ćwiczeniu asan hatha jogi w połączeniu z technikami relaksacyjnymi, który jest bezpieczny i odpowiedni dla osób w każdym wieku. Podstawowym elementem tej praktyki jest ćwiczenie w zgodzie ze stanem swojego ciała na „tu i teraz. Każde zajęcia rozpoczynają się koncentracją umysłu, skupieniem i przygotowaniem do uważnej pracy z ciałem. Część właściwa praktyki to wzmacnianie ciała, kształtowanie gibkości i mobilności, nauka synchronizacji ruchu z oddechem. Zwieńczeniem praktyki jest relaksacja, wyciszenie umysłu i uspokojenie.

Dla osób, na każdym poziomie zaawansowania, chcących doświadczyć jogi nie tylko w jej fizycznym aspekcie pracy z ciałem.

Joga Kids – prowadząca Ania Wojtal
To cudowna forma aktywności fizycznej i dobrej zabawy…
Zajęcia wzmacniają i uelastyczniają ciało, wzmacniają poczucie własnej wartości, uczą akceptacji i miłości do siebie, polepszają koncentrację, rozwijają świadomość, rozwijają umiejętność pracy w grupie, uczą sztuki relaksu i radzenia sobie w trudnych sytuacjach, budują poczucie świadomości otoczenia, natury, zwierząt.
W Jodze nie oceniamy, nie krytykujemy, nie ma kar i nagród. Wszyscy są równie ważni. Aby osiągnąć dobre rezultaty dziecko nie musi wykonywać ćwiczeń w sposób doskonały.
Każde dziecko różni się pod względem sprawności i będzie robiło postępy we własnym tempie.

Dzieci w wieku 7-10 lat

Medytacja uważności – prowadząca Kasia Czajkowska

Medytacja uważności polega na utrzymaniu świadomości na naturalnych doznaniach w obrębie ciała. Poprzedzona praktyką Anapany, daje możliwość wyciszenia i skupienia się poprzez oddech, na chwili która trwa. Jej bazą jest medytacja Vipassana, której celem jest „widzieć rzeczy takimi, jakimi są”. Skupia się na głębokim związku umysłu i ciała, którego można doświadczyć bezpośrednio dzięki zdyscyplinowanej obserwacji doznań fizycznych. Ta właśnie samodzielna, oparta o obserwację, eksploracyjna podróż pozwala usunąć mentalne zanieczyszczenia i osiągnąć równowagę umysłu. Medytacja uważności jest antidotum na autopilota, który przejmuje dowodzenie nad naszym postępowaniem. Daje największą wolność jaką można posiąść, czyli tą między bodźcem a reakcją.

Dla wszystkich osób, które ukończyły 16 rok życia, chcących odzyskać kontrolę i równowagę.

Joga – prowadzący Konrad Kostka

Bazą do ćwiczeń jest Hatha Joga. Zajęcia Zdrowy kręgosłup pomagają złagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków ruchowych. Przy regularnym treningu można wyeliminować ból lub dyskomfort pleców, a także zapobiec ich pogłębianiu. Atmosfera spokoju i zrozumienia pozwala na zrelaksowanie się oraz naładowanie akumulatorów dobrą energią.

Dla osób, na każdym poziomie zaawansowania z naciskiem na technikę i wiedzę.

Gimnastyka Słowiańska dla kobiet – prowadząca Justyna Weingricht i Ania Wojtal

Gimnastyka Słowiańska to świadoma praca z ciałem, oddechem oraz aktywna medytacja. Ćwiczenia dopasowane są do kobiecego ciała, wzmacniają, uelastyczniają, zwiększają jego mobilność. Wpływają pozytywnie na układ hormonalny, wzmacniają układ immunologiczny, poprawiają nastrój, pozytywnie wpływając na cały organizm.

Dla kobiet pragnących pracować ze swoim ciałem na poziomie głębokiego porozumienia, akceptacji i harmonii.

BODYART® – prowadząca Ola Kijeńska-Knop

BODYART® jest jednym z najbardziej docenianych treningów funkcjonalnych z nurtu Body and Mind.
Ta wszechstronna i precyzyjnie opracowana metoda treningu umożliwi Ci praktykę prowadzącą do wewnętrznej i zewnętrznej harmonii. Trening ten opiera się na teorii Yin i Yang oraz teorii 5-ciu żywiołów. Udoskonala on siłę, wytrzymałość, gibkość, zwiększa mobilność ciała.

Dla każdego, kto poszukuje praktyki w szybszym tempie, bardziej wymagającej fizycznie.

NAZWA

Joga relaksacyjna – prowadząca Irmina Sętowska

OPIS

Joga Relaksacyjna to praktyka bazująca na Hatha Jodze w połączeniu z technikami relaksacyjnymi. Długi czas pozostawiania w poszczególnych asanach, pozawala na pełniejsze otwieranie ciała z koncentracją na chwili obecnej. Dzięki ćwiczeniom oddechowym, które płyną w harmonii z pracą ciała, możemy wyciszyć męczący potok myśli, odpocząć fizycznie, głęboko zrelaksować się i rozluźnić.

DLA KOGO

Dla osób na każdym etapie praktyki, zarówno dla zaawansowanych, jak i dopiero rozpoczynających przygodę z jogą.

NAZWA

DEEPWORK® – prowadząca Ola Kijeńska-Knop

OPIS

DEEPWORK to trening, unikatowy, zupełnie inny od wszystkiego co powstało dotychczas. Prosty, funkcjonalny, holistyczny. Jest doskonale skomponowany pod każdym względem. Ruch, energia, muzyka – te wszystkie elementy są tu kompletne. DEEPWORK to synergia sił polarnych Yin i Yang. Jedna nie może istnieć bez drugiej. W tym treningu są w równowadze. DEEPWORK pomoże Ci zbudować siłę, uwolnić emocje i wyjść poza granice swoich możliwości na własnych warunkach. Twoje ciało, umysł i dusza pozostaną w równowadze i jednocześnie dostajesz turbo doładowanie energetyczne.

DLA KOGO

Dla każdego bez wyjątku ponieważ każdy może wybrać wariant i swoje tempo wykonywania ćwiczeń.

NAZWA

Balans Joga – prowadząca Agnieszka Tatarowicz

OPIS

Balans Joga to praktyka dedykowane są dla osób, które:

– miały już doświadczenie z podstawami jogi i potrzebują czegoś więcej,

– jogę traktują jak zestaw ćwiczeń fizycznych,

– chcą pracować z ciałem zwiększając jego mobilność, stabilność oraz siłę mięśni,

– chcą przełamać swoje granice.

Po rozgrzaniu ciała i jego przygotowaniu do praktyki, odbywa się nauka asan bazujących na równowadze, balansie ciała i pozycjach odwróconych.

DLA KOGO

Dla każdego kto chce pogłębiać swoje fizyczne zasoby w jodze.

NAZWA

Joga intergalna – prowadząca Justyna Kosmala

OPIS

Jogini twierdzą, że człowiek nie narodził się tylko po to, by cierpieć, chorować i w końcu umrzeć. Cel życia ludzkiego jest dużo bardziej wzniosły. Duchowe poszukiwania sensu życia wymagają jednak bystrego umysłu i silnej woli, a ich podstawą jest zdrowe ciało i umysł.

Joga Integralna to sztuka łączenia różnych sposobów pracy z ciałem i umysłem w zależności od potrzeb i uwarunkowań ucznia. Dlatego w intensywnej praktyce połączymy znane już style jogi tak, aby praktyka była zgodna z faktycznymi możliwościami i potencjałem, ale również w pełni szanując „wewnętrzna przestrzeń” jaka danego dnia czuje osoba ćwicząca.

DLA KOGO

Dla każdego kto chce poznać różne ścieżki jogi.

NAZWA

Joga kundalini – prowadząca Ula Jedlińska

OPIS

To kompletny system pracujący na wszystkich poziomach: mentalnym, fizycznym i duchowym. Pomaga usunąć blokady, przywraca równowagę na wszystkich poziomach, harmonizuje układ nerwowy i hormonalny. Pomaga pozbyć się stresu, daje równowagę i jest odpowiedzią na wszystkie cielesne i mentalne cierpienia i kłopoty.

DLA KOGO

Joga kundalini to metoda przeznaczona praktycznie dla wszystkich. Choć joga kojarzy nam się zwykle z pozycjami ciała, które są niemalże niemożliwe do wykonania, w rzeczywistości może ją uprawiać nawet osoba o słabej kondycji fizycznej, wykonując ćwiczenia tylko w takim stopniu, na jaki na ten moment pozwala organizm.

NAZWA

Joga dla dojrzałych – prowadząca Ania Wojtal

OPIS

Joga dla dojrzałych, to zajęcia dostosowane specjalnie do potrzeb i możliwości osób starszych.
Dużą uwagę przykłada się do przywracania ruchomości stawom, wzmacniania oraz rozciągania mięśni, a także poprawy koordynacji ruchowej.
Proponowane podczas zajęć asany nie są trudne i skomplikowane, nie forsują nadmiernie ciała i nie wymagają dużego wysiłku fizycznego.
Praktyka przynosi niezwykle korzystne efekty, podnosząc sprawność fizyczną:
wzmacnia i rozciąga mięśnie a także przywraca naturalną ruchomość w stawach,
przywraca równowagę statyczną,
minimalizuje bóle pleców i wzmacnia je,
poprawia krążenie krwi,
stymuluje pracę układu odpornościowego,
jak i psychiczną:
poprawia pamięć i koncentrację,
zmniejsza poziom stresu,
relaksuje,
działa na kłopoty ze snem,
zapobiega depresji.

DLA KOGO

Ta praktyka jest dla osób dojrzałych.

NAZWA

Hatha joga – prowadząca Weronika Gawrys, Irmina Sętowska i Kornelia Mermer

OPIS

System pracy z ciałem oparty na ćwiczeniu asan hatha jogi w połączeniu z technikami relaksacyjnymi, który jest bezpieczny i odpowiedni dla osób w każdym wieku. Podstawowym elementem tej praktyki jest ćwiczenie w zgodzie ze stanem swojego ciała na „tu i teraz. Każde zajęcia rozpoczynają się koncentracją umysłu, skupieniem i przygotowaniem do uważnej pracy z ciałem. Część właściwa praktyki to wzmacnianie ciała, kształtowanie gibkości i mobilności, nauka synchronizacji ruchu z oddechem. Zwieńczeniem praktyki jest relaksacja, wyciszenie umysłu i uspokojenie.

DLA KOGO

Dla osób, na każdym poziomie zaawansowania, chcących doświadczyć jogi nie tylko w jej fizycznym aspekcie pracy z ciałem.

NAZWA

Joga Kids – prowadząca Ania Wojtal

OPIS

To cudowna forma aktywności fizycznej i dobrej zabawy…
Zajęcia wzmacniają i uelastyczniają ciało, wzmacniają poczucie własnej wartości, uczą akceptacji i miłości do siebie, polepszają koncentrację, rozwijają świadomość, rozwijają umiejętność pracy w grupie, uczą sztuki relaksu i radzenia sobie w trudnych sytuacjach, budują poczucie świadomości otoczenia, natury, zwierząt.
W Jodze nie oceniamy, nie krytykujemy, nie ma kar i nagród. Wszyscy są równie ważni. Aby osiągnąć dobre rezultaty dziecko nie musi wykonywać ćwiczeń w sposób doskonały.
Każde dziecko różni się pod względem sprawności i będzie robiło postępy we własnym tempie.

DLA KOGO

Dzieci w wieku 7-10 lat

NAZWA

Medytacja uważności – prowadząca Kasia Czajkowska

OPIS

Medytacja uważności polega na utrzymaniu świadomości na naturalnych doznaniach w obrębie ciała. Poprzedzona praktyką Anapany, daje możliwość wyciszenia i skupienia się poprzez oddech, na chwili która trwa. Jej bazą jest medytacja Vipassana, której celem jest „widzieć rzeczy takimi, jakimi są”. Skupia się na głębokim związku umysłu i ciała, którego można doświadczyć bezpośrednio dzięki zdyscyplinowanej obserwacji doznań fizycznych. Ta właśnie samodzielna, oparta o obserwację, eksploracyjna podróż pozwala usunąć mentalne zanieczyszczenia i osiągnąć równowagę umysłu. Medytacja uważności jest antidotum na autopilota, który przejmuje dowodzenie nad naszym postępowaniem. Daje największą wolność jaką można posiąść, czyli tą między bodźcem a reakcją.

DLA KOGO

Dla wszystkich osób, które ukończyły 16 rok życia, chcących odzyskać kontrolę i równowagę.

NAZWA

Joga – prowadzący Konrad Kostka

OPIS

Bazą do ćwiczeń jest Hatha Joga. Zajęcia Zdrowy kręgosłup pomagają złagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków ruchowych. Przy regularnym treningu można wyeliminować ból lub dyskomfort pleców, a także zapobiec ich pogłębianiu. Atmosfera spokoju i zrozumienia pozwala na zrelaksowanie się oraz naładowanie akumulatorów dobrą energią.

DLA KOGO

Dla osób, na każdym poziomie zaawansowania z naciskiem na technikę i wiedzę.

NAZWA

Gimnastyka Słowiańska dla kobiet – prowadząca Justyna Weingricht i Ania Wojtal

OPIS

Gimnastyka Słowiańska to świadoma praca z ciałem, oddechem oraz aktywna medytacja. Ćwiczenia dopasowane są do kobiecego ciała, wzmacniają, uelastyczniają, zwiększają jego mobilność. Wpływają pozytywnie na układ hormonalny, wzmacniają układ immunologiczny, poprawiają nastrój, pozytywnie wpływając na cały organizm.

DLA KOGO

Dla kobiet pragnących pracować ze swoim ciałem na poziomie głębokiego porozumienia, akceptacji i harmonii.

NAZWA

BODYART® – prowadząca Ola Kijeńska-Knop

OPIS

BODYART® jest jednym z najbardziej docenianych treningów funkcjonalnych z nurtu Body and Mind.
Ta wszechstronna i precyzyjnie opracowana metoda treningu umożliwi Ci praktykę prowadzącą do wewnętrznej i zewnętrznej harmonii. Trening ten opiera się na teorii Yin i Yang oraz teorii 5-ciu żywiołów. Udoskonala on siłę, wytrzymałość, gibkość, zwiększa mobilność ciała.

DLA KOGO

Dla każdego, kto poszukuje praktyki w szybszym tempie, bardziej wymagającej fizycznie.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami!

Sati Studio
ul. Spadek 9 (wejście od ulicy Koziej)
42-202 Częstochowa