Rodzaje zajęć

NAZWA OPIS DLA KOGO
Joga Slow Flow – prowadząca Wiktoria Wygaś

Joga Slow Flow skupia się na synchronizacji ruchu z
oddechem, a dzięki długiemu pozostawaniu w pozycjach uczy
cierpliwości, spokoju i odpuszczania wtedy kiedy to konieczne.

Dla każdego kto pragnie odkrywania własnej indywidualności, z szacunkiem
i akceptacją swojego ciała i jego ograniczeń.

Joga – mobility – prowadzący Dawid Stanisławski

Joga ta, to doskonała okazja do przygotowania swojego ciała do innych technik i praktyk. Podczas zajęć pracujemy nad rozciągnięciem, elastycznością i mobilnością, co sprawia, że ciało jest rozluźnione i pozbawione napięcia.

Dla osób, które chcą doskonalić elastyczność ciała.

Praktyki koncentracyjno-oddechowe – prowadząca Weronika Gawrys
Współczesne tempo zmusza nas do życia w ciągłym rozproszeniu. Potężna ilość informacji, które do nas docierają, ilość zadań do wykonania wyprowadza nasze umysły z naturalnej równowagi ⚖️
Ten brak wewnętrznej spójności ze sobą, brak spokoju umysłu może skłonić nas do podjęcia nauki praktyk koncentracyjno-oddechowych.
Powstało wiele technik medytacji, wiele jej definicji, ale zasadniczo jednym z celów większości z nich jest przywrócenie umysłu do stanu naturalnej harmonii i spokoju, oraz nauka bycia w tu i teraz. Większość czasu spędzamy przecież na rozpamiętywaniu przeszłości lub przygotowywaniu się na to co będzie. Wprowadzenie technik koncentracyjno-oddechowych do swojego codziennego życia może realnie przyczynić się do podniesienia jego jakości.
To szansa na to, aby nauczyć się obserwacji swoich myśli, emocji, wrażeń bez próby identyfikacji z nimi, bez próby ich oceny, czy wypierania ich.

Dla osób, które chcą pracować nad koncentracją i czystością umysłu.

Yin Joga – prowadząca Kornelia Mermer

Yin Joga jest spokojną, statyczną praktyką. Nie rozgrzewamy mięśni, dzięki temu praktykując Yin Jogę docieramy do tkanki łącznej.

Poszczególne asany wykonujemy od 3 do 5 minut, niektóre nawet do 20. Pozwala nam to się wyciszyć, ale też skupić na swoich myślach, odnaleźć kontakt ze sobą.

Bardzo ważne jest to, aby obserwować granice własnego ciała i starać się od razu nie wchodzić w pozycje zbyt głęboko. Bardzo ważne jest, aby wsłuchać się w ciało i stopniowo pogłębiać pozycje dopiero wtedy, gdy jest na to w pełni gotowe.

W praktyce Yin Jogi skupiajmy się na oddechu, pełni on bardzo ważną rolę, musi być głęboki, równy. Staramy się kierować oddech do miejsc, nad którymi pracujemy. Yin Joga skupia się głównie na dolnym odcinku kręgosłupia, biodrach i miednicy. Jest wspaniała w połączeniu z praktyką, która będzie dla nas w energii yang, czyli dynamiczna i żywa. Dzięki temu odnajdziemy balans pomiędzy siłą i elastycznością.

 

YIN joga i jej wpływ na ciało:

  • zwiększa mobilność i zakres ruchu w stawach, przez skupienie na pracy z tkanką łączną,
  • jako uzupełnienie praktyki dynamicznej gwarantuje zachowanie równowagi pomiędzy siłą i elastycznością oraz zapewnia stabilność i bezpieczeństwo stawów,
  • poprawia funkcjonowanie organów wewnętrznych,
  • stymuluje system immunologiczny,
  • równoważy energetycznie,
  • na poziomie energetycznym oddziaływuje na meridiany, oczyszcza je i odblokowuje,
  • wycisza, relaksuje, uspokaja.

Dla każdego kto chce popracować nad prawidłową technika i rozciągnięciem.

Joga z elementami Ashtangi – prowadzący Tomasz Niemczyk

Ashtanga – gałąź jogi, mająca swoje korzenie w kulturze Indii.
Jest to dynamiczna odmiana jogi. Jej ożywcze właściwości bazowane są na związku techniki oddechu z ruchem. System „ruch-oddech”, czyli vinyasa to cecha, która istotnie różni Ashtangę od innych form jogi.
Wyraz Ashtanga oznacza osiem członów jogi[1]. Wśród ośmiu stopni Ashtangi trzecim jest asana, zespół klasycznych postaw jogi. Asany to nie tylko wyłącznie ćwiczenia. Postawy i przejścia pomiędzy nimi są zsynchronizowane z oddechem. Trzymając się zalecanej kolejności można osiągnąć wytrzymałość, siłę i koncentrację umysłu.

Dla każdego kto chce dynamiczniej praktykować jogę.

Joga dla dojrzałych – prowadząca Ania Wojtal
Joga dla dojrzałych, to zajęcia dostosowane specjalnie do potrzeb i możliwości osób starszych.
Dużą uwagę przykłada się do przywracania ruchomości stawom, wzmacniania oraz rozciągania mięśni, a także poprawy koordynacji ruchowej.
Proponowane podczas zajęć asany nie są trudne i skomplikowane, nie forsują nadmiernie ciała i nie wymagają dużego wysiłku fizycznego.
Praktyka przynosi niezwykle korzystne efekty, podnosząc sprawność fizyczną:
wzmacnia i rozciąga mięśnie a także przywraca naturalną ruchomość w stawach,
przywraca równowagę statyczną,
minimalizuje bóle pleców i wzmacnia je,
poprawia krążenie krwi,
stymuluje pracę układu odpornościowego,
jak i psychiczną:
poprawia pamięć i koncentrację,
zmniejsza poziom stresu,
relaksuje,
działa na kłopoty ze snem,
zapobiega depresji.

Ta praktyka jest dla osób dojrzałych.

Hatha joga – prowadząca Kornelia Mermer, Agata Wierny, Anita Mazur-Łapińska

System pracy z ciałem oparty na ćwiczeniu asan hatha jogi w połączeniu z technikami relaksacyjnymi, który jest bezpieczny i odpowiedni dla osób w każdym wieku. Podstawowym elementem tej praktyki jest ćwiczenie w zgodzie ze stanem swojego ciała na „tu i teraz. Każde zajęcia rozpoczynają się koncentracją umysłu, skupieniem i przygotowaniem do uważnej pracy z ciałem. Część właściwa praktyki to wzmacnianie ciała, kształtowanie gibkości i mobilności, nauka synchronizacji ruchu z oddechem. Zwieńczeniem praktyki jest relaksacja, wyciszenie umysłu i uspokojenie.

Dla osób, na każdym poziomie zaawansowania, chcących doświadczyć jogi nie tylko w jej fizycznym aspekcie pracy z ciałem.

Joga – prowadzący Weronika Gawrys i Konrad Kostka

Bazą do ćwiczeń jest Hatha Joga. Zajęcia Zdrowy kręgosłup pomagają złagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków ruchowych. Przy regularnym treningu można wyeliminować ból lub dyskomfort pleców, a także zapobiec ich pogłębianiu. Atmosfera spokoju i zrozumienia pozwala na zrelaksowanie się oraz naładowanie akumulatorów dobrą energią.

Dla osób, na każdym poziomie zaawansowania z naciskiem na technikę i wiedzę.

Gimnastyka Słowiańska dla kobiet – prowadząca Justyna Weingricht i Ania Wojtal

Gimnastyka Słowiańska to świadoma praca z ciałem, oddechem oraz aktywna medytacja. Ćwiczenia dopasowane są do kobiecego ciała, wzmacniają, uelastyczniają, zwiększają jego mobilność. Wpływają pozytywnie na układ hormonalny, wzmacniają układ immunologiczny, poprawiają nastrój, pozytywnie wpływając na cały organizm.

Dla kobiet pragnących pracować ze swoim ciałem na poziomie głębokiego porozumienia, akceptacji i harmonii.

BODYART® – prowadząca Ola Kijeńska-Knop

BODYART® jest jednym z najbardziej docenianych treningów funkcjonalnych z nurtu Body and Mind.
Ta wszechstronna i precyzyjnie opracowana metoda treningu umożliwi Ci praktykę prowadzącą do wewnętrznej i zewnętrznej harmonii. Trening ten opiera się na teorii Yin i Yang oraz teorii 5-ciu żywiołów. Udoskonala on siłę, wytrzymałość, gibkość, zwiększa mobilność ciała.

Dla każdego, kto poszukuje praktyki w szybszym tempie, bardziej wymagającej fizycznie.

NAZWA

Joga Slow Flow – prowadząca Wiktoria Wygaś

OPIS

Joga Slow Flow skupia się na synchronizacji ruchu z
oddechem, a dzięki długiemu pozostawaniu w pozycjach uczy
cierpliwości, spokoju i odpuszczania wtedy kiedy to konieczne.

DLA KOGO

Dla każdego kto pragnie odkrywania własnej indywidualności, z szacunkiem
i akceptacją swojego ciała i jego ograniczeń.

NAZWA

Joga – mobility – prowadzący Dawid Stanisławski

OPIS

Joga ta, to doskonała okazja do przygotowania swojego ciała do innych technik i praktyk. Podczas zajęć pracujemy nad rozciągnięciem, elastycznością i mobilnością, co sprawia, że ciało jest rozluźnione i pozbawione napięcia.

DLA KOGO

Dla osób, które chcą doskonalić elastyczność ciała.

NAZWA

Praktyki koncentracyjno-oddechowe – prowadząca Weronika Gawrys

OPIS

Współczesne tempo zmusza nas do życia w ciągłym rozproszeniu. Potężna ilość informacji, które do nas docierają, ilość zadań do wykonania wyprowadza nasze umysły z naturalnej równowagi ⚖️
Ten brak wewnętrznej spójności ze sobą, brak spokoju umysłu może skłonić nas do podjęcia nauki praktyk koncentracyjno-oddechowych.
Powstało wiele technik medytacji, wiele jej definicji, ale zasadniczo jednym z celów większości z nich jest przywrócenie umysłu do stanu naturalnej harmonii i spokoju, oraz nauka bycia w tu i teraz. Większość czasu spędzamy przecież na rozpamiętywaniu przeszłości lub przygotowywaniu się na to co będzie. Wprowadzenie technik koncentracyjno-oddechowych do swojego codziennego życia może realnie przyczynić się do podniesienia jego jakości.
To szansa na to, aby nauczyć się obserwacji swoich myśli, emocji, wrażeń bez próby identyfikacji z nimi, bez próby ich oceny, czy wypierania ich.

DLA KOGO

Dla osób, które chcą pracować nad koncentracją i czystością umysłu.

NAZWA

Yin Joga – prowadząca Kornelia Mermer

OPIS

Yin Joga jest spokojną, statyczną praktyką. Nie rozgrzewamy mięśni, dzięki temu praktykując Yin Jogę docieramy do tkanki łącznej.

Poszczególne asany wykonujemy od 3 do 5 minut, niektóre nawet do 20. Pozwala nam to się wyciszyć, ale też skupić na swoich myślach, odnaleźć kontakt ze sobą.

Bardzo ważne jest to, aby obserwować granice własnego ciała i starać się od razu nie wchodzić w pozycje zbyt głęboko. Bardzo ważne jest, aby wsłuchać się w ciało i stopniowo pogłębiać pozycje dopiero wtedy, gdy jest na to w pełni gotowe.

W praktyce Yin Jogi skupiajmy się na oddechu, pełni on bardzo ważną rolę, musi być głęboki, równy. Staramy się kierować oddech do miejsc, nad którymi pracujemy. Yin Joga skupia się głównie na dolnym odcinku kręgosłupia, biodrach i miednicy. Jest wspaniała w połączeniu z praktyką, która będzie dla nas w energii yang, czyli dynamiczna i żywa. Dzięki temu odnajdziemy balans pomiędzy siłą i elastycznością.

 

YIN joga i jej wpływ na ciało:

  • zwiększa mobilność i zakres ruchu w stawach, przez skupienie na pracy z tkanką łączną,
  • jako uzupełnienie praktyki dynamicznej gwarantuje zachowanie równowagi pomiędzy siłą i elastycznością oraz zapewnia stabilność i bezpieczeństwo stawów,
  • poprawia funkcjonowanie organów wewnętrznych,
  • stymuluje system immunologiczny,
  • równoważy energetycznie,
  • na poziomie energetycznym oddziaływuje na meridiany, oczyszcza je i odblokowuje,
  • wycisza, relaksuje, uspokaja.

DLA KOGO

Dla każdego kto chce popracować nad prawidłową technika i rozciągnięciem.

NAZWA

Joga z elementami Ashtangi – prowadzący Tomasz Niemczyk

OPIS

Ashtanga – gałąź jogi, mająca swoje korzenie w kulturze Indii.
Jest to dynamiczna odmiana jogi. Jej ożywcze właściwości bazowane są na związku techniki oddechu z ruchem. System „ruch-oddech”, czyli vinyasa to cecha, która istotnie różni Ashtangę od innych form jogi.
Wyraz Ashtanga oznacza osiem członów jogi[1]. Wśród ośmiu stopni Ashtangi trzecim jest asana, zespół klasycznych postaw jogi. Asany to nie tylko wyłącznie ćwiczenia. Postawy i przejścia pomiędzy nimi są zsynchronizowane z oddechem. Trzymając się zalecanej kolejności można osiągnąć wytrzymałość, siłę i koncentrację umysłu.

DLA KOGO

Dla każdego kto chce dynamiczniej praktykować jogę.

NAZWA

Joga dla dojrzałych – prowadząca Ania Wojtal

OPIS

Joga dla dojrzałych, to zajęcia dostosowane specjalnie do potrzeb i możliwości osób starszych.
Dużą uwagę przykłada się do przywracania ruchomości stawom, wzmacniania oraz rozciągania mięśni, a także poprawy koordynacji ruchowej.
Proponowane podczas zajęć asany nie są trudne i skomplikowane, nie forsują nadmiernie ciała i nie wymagają dużego wysiłku fizycznego.
Praktyka przynosi niezwykle korzystne efekty, podnosząc sprawność fizyczną:
wzmacnia i rozciąga mięśnie a także przywraca naturalną ruchomość w stawach,
przywraca równowagę statyczną,
minimalizuje bóle pleców i wzmacnia je,
poprawia krążenie krwi,
stymuluje pracę układu odpornościowego,
jak i psychiczną:
poprawia pamięć i koncentrację,
zmniejsza poziom stresu,
relaksuje,
działa na kłopoty ze snem,
zapobiega depresji.

DLA KOGO

Ta praktyka jest dla osób dojrzałych.

NAZWA

Hatha joga – prowadząca Kornelia Mermer, Agata Wierny, Anita Mazur-Łapińska

OPIS

System pracy z ciałem oparty na ćwiczeniu asan hatha jogi w połączeniu z technikami relaksacyjnymi, który jest bezpieczny i odpowiedni dla osób w każdym wieku. Podstawowym elementem tej praktyki jest ćwiczenie w zgodzie ze stanem swojego ciała na „tu i teraz. Każde zajęcia rozpoczynają się koncentracją umysłu, skupieniem i przygotowaniem do uważnej pracy z ciałem. Część właściwa praktyki to wzmacnianie ciała, kształtowanie gibkości i mobilności, nauka synchronizacji ruchu z oddechem. Zwieńczeniem praktyki jest relaksacja, wyciszenie umysłu i uspokojenie.

DLA KOGO

Dla osób, na każdym poziomie zaawansowania, chcących doświadczyć jogi nie tylko w jej fizycznym aspekcie pracy z ciałem.

NAZWA

Joga – prowadzący Weronika Gawrys i Konrad Kostka

OPIS

Bazą do ćwiczeń jest Hatha Joga. Zajęcia Zdrowy kręgosłup pomagają złagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków ruchowych. Przy regularnym treningu można wyeliminować ból lub dyskomfort pleców, a także zapobiec ich pogłębianiu. Atmosfera spokoju i zrozumienia pozwala na zrelaksowanie się oraz naładowanie akumulatorów dobrą energią.

DLA KOGO

Dla osób, na każdym poziomie zaawansowania z naciskiem na technikę i wiedzę.

NAZWA

Gimnastyka Słowiańska dla kobiet – prowadząca Justyna Weingricht i Ania Wojtal

OPIS

Gimnastyka Słowiańska to świadoma praca z ciałem, oddechem oraz aktywna medytacja. Ćwiczenia dopasowane są do kobiecego ciała, wzmacniają, uelastyczniają, zwiększają jego mobilność. Wpływają pozytywnie na układ hormonalny, wzmacniają układ immunologiczny, poprawiają nastrój, pozytywnie wpływając na cały organizm.

DLA KOGO

Dla kobiet pragnących pracować ze swoim ciałem na poziomie głębokiego porozumienia, akceptacji i harmonii.

NAZWA

BODYART® – prowadząca Ola Kijeńska-Knop

OPIS

BODYART® jest jednym z najbardziej docenianych treningów funkcjonalnych z nurtu Body and Mind.
Ta wszechstronna i precyzyjnie opracowana metoda treningu umożliwi Ci praktykę prowadzącą do wewnętrznej i zewnętrznej harmonii. Trening ten opiera się na teorii Yin i Yang oraz teorii 5-ciu żywiołów. Udoskonala on siłę, wytrzymałość, gibkość, zwiększa mobilność ciała.

DLA KOGO

Dla każdego, kto poszukuje praktyki w szybszym tempie, bardziej wymagającej fizycznie.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami!

Sati Studio
ul. Spadek 9 (wejście od ulicy Koziej)
42-202 Częstochowa